niedziela, 17 marca 2019

Deo Naturell antyperspirant - recenzja

Opis: 
  • "Pot Cię zawstydza? Na bluzkach od razu pojawia się ciemna plama? Deo Naturell to kosmetyk, który działa dwukierunkowo – hamuje wydzielanie potu oraz ogranicza rozwój bakterii, dzięki czemu dłużej cieszysz się świeżością."

Skład:
Aqua, Sodium Chloride, Propanediol Steareth-2, Sodium Bicarbonate, Tapioca Starch Polymethyisilsesquioxane, Dicaprylyl Carbonate, Steareth-21, Isododecane, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Parfum, Polyquaternium-7.

Zapach: delikatny, przyjemny

Kolor: nie ma, dziki czemu nie brudzi ubrań

Działanie: przez 90 % użytkowania nie wiedziałam ,że to antyperspirant mimo,że tak jest napisane na opakowaniu nie zwracałam na to uwagi,byłam przekonana,że to po prostu dezodorant.
Mi sprawdził się średnio w żaden sposób nie hamował pocenia,ani go nie ograniczył (w ogóle na to nie liczyłam). Niestety nie zawsze eliminował zapach potu. Zazwyczaj działał kilka godzin i potem bach nagle przestawał mimo,że nie były to upały. Natomiast u mojej mamy sprawdził się o wiele lepiej zmniejszył jej pocenie i eliminował zapach.

Pojemność: 75ml

Wydajność:  nie używałam go stale, tylko jakiś czas przerwa i tak na zmianę,więc nie umiem odpowiedzieć na to pytanie.

Cena: ok. 23 zł

Dostępność: obecnie trudno go dostać,sklepy zielarskie, apteki

Czy zakupię ponownie? Nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz