poniedziałek, 2 czerwca 2014

Soraya ultra lekki krem nawilżający- recenzja


Opis:
'Ten krem to ultralekkie pielęgnacyjne muśnięcie idealne dla młodej cery. Nałożony z samego rana zapewni skórze nawilżenie i satynową gładkość , bez uczucia obciążenia, czy tłustości. Krem przyjemnie się nakłada i błyskawicznie wchłania, stanowi doskonałą bazę pod makijaż, zarówno ten dzienny jak i imprezowy.
Aqua Formula: morelowy nektar – owocowy suplement dla skóry, który dostarcza jej składników nawilżających i przyjemnie wygładza powierzchnię naskórka. Sweet H2O – roślinny cukier, który zatrzymuje wodę w naskórku, chroni go przed wysuszeniem i cudownie wygładza. Olej z orzechów makadamia – doskonale regeneruje i wzmacnia barierę naskórkową. Dostarcza skórze cennych składników odżywczych, dzięki czemu poprawia jej wygląd i kondycję.' 


Konsystencja: przypomina mi  lotion,z jednej strony lekki wodnisty z drugiej jak na lekki krem jest zwarty.

Kolor: rozbielona morelka


Zapach: teoretycznie morelowy,ale dla mnie nijaki. może to dlatego,że nie jestem fanka moreli? Co ważne nie jest przesadnie perfumowany,ani specjalnie  chemiczny więc szybko znika po aplikacji

Opakowanie: plastikowy słoiczek,z czarną zakrętką w takim słodkim lecz pin up stylu. Całość wygląda trochę tandetnie.


Działanie: krem teoretycznie powinien być używany pod makijaż ,ja osobiście w ostatnich miesiącach rzadko wykonuję pełny makijaż (podkład,puder itd) ku i mojemu zdziwieniu moja cera ostatnio nie przysparza mi kolejnych kłopotów więc stawiam przede wszystkim na jej pielęgnację,a nie kolorówkę. Szukając kremu zależało mi przede wszystkim na dwóch cechach : standardowym lekkim nawilżeniu na porę wiosnenno-zimową i właściwościach nie zapychających. Do tego kremu byłam nastawiona niezbyt pozytywnie,sama nie wiem czemu jak dotąd miałam do czynienia z tonikiem i maseczką do twarzy tej marki,nie były wybitne ,ale krzywdy też nie zrobiły. Myślę,że sformułowanie: 'do wszystkich typów cery" nie zachęca mnie osobiście do kupna tego typu produktów szczególnie,jeśli chodzi o pielęgnację zarówno skóry czy włosów. Jednak pomimo mojego nastawienia kremik okazał się dobry. Przede wszystkim nie zapchał/nie pogorszył stanu cery,wystarczająco nawilżał nie sprawił,że skóra przetłuszczała się jeszcze bardziej. Do tego jego aplikacja jest bardzo przyjemna ma się uczucie tzw.mokrej twarzy przy jego błyskawicznym wchłanianiu. Jego wydajność również oceniam na duży plus, wystarczy niewiele.

Dostępność: drogerie Rossmann, supermarkety.

Cena: ok.16 zł

Czy kupię go ponownie? Mam go jeszcze ponad 3/4 opakowania więc siłą rzeczy szybko się nie rozstaniemy

3 komentarze:

  1. Ja jestem wierna mojemu nawilżająco matującemu kremikowi z Ziaji :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nakładam ten kremik pod makijaż. Jest tak lekki, że po nałożeniu w zasadzie zupełnie nie czuć go na twarzy i błyskawicznie się wchłania. Jest jak rosa / takie mam skojarzenie /

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten krem, bo naprawdę jest leciutki. To mój faworyt na lato :)

    OdpowiedzUsuń