czwartek, 28 listopada 2013

Listopadowy Haul 2013 vol.2

Totalnie niespodziewanie piszę tę notkę,ponieważ dopiero co wczoraj wyszłam nie co rozżalona z Rossmanna by dziś do niego wrócić? Owszem,to były nieoczekiwane zakupy, oczywiście z kolorówką jest bardzo krucho,ale widocznie moja cera bardziej domaga się pielęgnacji niż przyozdabiania i przypomina mi o tym na każdym kroku ;] Do tego udało mi się z kompletować na kilku aptecznych promocjach nową kurację Ivostinu, nową dla mnie bo jak dotąd używałam produktów tej marki oddzielnie, zobaczymy jak spiszą się razem gdy pokończę lumene.  Ok to teraz krótki pokaz zdobyczy:

odżywka do włosów suchych i zniszczonych Isana z proteinami pszenicy

Orginal Source mango&macademia i czeko&pomarańcza oraz mydło isana

 
kredka do oczu mabeline colorama no.210


'komplet' czyli żel,tonik i krem na noc z serii Purritin

Oraz nie mała niespodzianka czyli dość dawno zamówiona maseczka oraz kilka kremów mamy w pinkmelonie w słodkiej siateczce, byłam pewna,że dostane przesyłkę w przyszłym tygodniu więc ten miły gest ze stron poczty poprawił mi dziś humor ;]

Baviphat oczyszczająca maseczka truskawkowa 

oraz 2 próbki Missha :odświeżająca pianka do mycia twarzy  peeling z aktywnym tlenem oraz skinfood: żelowa baza pod makijaż wypełniająca pory. A czym wy możecie się pochwalić? 

1 komentarz: