czwartek, 11 września 2014

August mini haul

Dawno mnie tu nie było, powracam z lekkim 'pokazowym' postem z kilkoma nowościami sierpniowymi. Jak dotąd użyłam z tych produktów 2 lakierów.

Maska torfowa Lumene do cery tłustej i mieszanej, od dawno nie używałam ich produktów ,jestem ciekawa jak się sprawdzi. Na razie grzecznie czeka, na swoją kolej. Obok lakier Pierre Rene Top Flex no.209 o dość jaskrawym odcieniu różu,na paznokciach wypada ciemniej dlatego kupiłam jaśniejszy odcień z Golden Rose (mam nadzieję,że jest jaśniejszy ;p).

Dalej mamy krem marki fitomed nawilżający tradycyjny do skóry tłustej i mieszanej, który niedługo pójdzie w ruch,gdyż Soraya zaraz dobije denka ;)  Oraz dwa lakiery Golden Rose jeden z serii Carnival no.01 na którego polowałam od dłuższego czasu (top coat z białymi drobinkami) oraz róż z serii Rich Colour no. 69 . Używałyście któregoś z tych produktów, jakie wrażenia na was zrobiły? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz