sobota, 16 stycznia 2016

Essence błyszczyk XXXL shine no. 04 rising star - recenzja

Opis:
"Super powiększający i nabłyszczający błyszczyk do ust dostępny w gorących, najmodniejszych kolorach oraz w kompletnie nowatorskim opakowaniu. Dzięki niemu usta zyskają niepowtarzalny blask i zostaną odżywione. Nabłyszczające pigmenty magicznie powiększają usta, ponadto bogata formuła aktywnych składników kosmetyku wzbogacona między innymi witaminą E i pantenolem chroni usta przed wysychaniem. Aplikator ułatwia precyzyjne i szybkie nałożenie kosmetyku. 
Dostępny w 10 odcieniach."







Opakowanie:
 plastikowe (choć sprawia wrażenie szklanego) ,ze srebrnymi napisami (które niestety szybko zanikają podczas użytkowania) srebrną nakrętką z charakterystyczną literką 'e', posiada wygodny aplikator w kształcie małej puchatej gąbeczki którą łatwo się operuje dociera do kącików bezproblemowo.

Kolor:
w opakowaniu perłowy róż z mnóstwem drobinek w rzeczywistości czyli na ustach to po prostu tafla z kolorowymi drobinkami które  dają subtelny efekt.
w dziennym świetle

w sztucznym

Zapach: 
słodki,ale nienachalny, nie kojarzy mi się z niczym szczególnym

Działanie: 
Będąc z wami szczera nie spodziewałam się niczego specjalnego,oczekiwałam od niego efektu nawet mniej zadowalającego po prostu lekkiego drobinkowego połysku,a uzyskałam taflę, do tego błyszczyk ma przyjemną konsystencję która nie pozostawia takiego lepkiego uczucia którego nie znoszę. Ponad to naprawdę długo się utrzymuje i dobrze je nawilża! To największe zaskoczenie przy tym produkcie, ach i wydajność. Gdy mój ukochany balsam do ust się skończył, świetnie pomógł mi przebrnąć przez ten czas. Smarowałam się nim na okrągło a ubyło go 1/5 pojemności opakowania. Natomiast nie zauważyłam żadnego powiększenia ust.

Cena:
ok. 7zł za 6ml

Dostępność:
drogerie Natura, superpharm

2 komentarze:

  1. Ostatnio bardzo rzadko używam błyszczyków, ale od czasu do czasu lubię do nich wrócić :) Ten ma ładny kolor i fajnie, że jest taki wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sięgam po błyszczyk tylko latem, więc w pełni rozumiem. Ten bardzo pozytywnie mnie zaskoczył ;)

      Usuń