niedziela, 9 grudnia 2018

L'oreal Paris Elseve magiczna moc olejków kremowa odżywka olejek kokosowy - recenzja


Opis:
"Włosy normalne i suche są często pozbawione życia, szorstkie i matowe. Potrzebują odżywienia, aby pozostawić je lekkie, miękkie i piękne. Nasza Lekka Kremowa Odżywka oferuje ich wyjątkową przemianę.
• Odżywia włókna włosów, dla efektu lekkich, miękkich i pełnych życia włosów.
• Wygładza włókna włosów, aby wydobyć intensywny blask i ułatwić ich rozczesywanie.
• Nadaje włosom subtelny, zmysłowy kokosowy zapach.
"
Skład:


Kolor: beżowy ze złotymi drobinkami

Konsystencja: średnio gęsta

Zapach: mi się osobiście nie podoba, trudno go scharakteryzować, kojarzy mi się z cięższymi perfumami. Niby słodki,ale po chwili czuć trudną do scharakteryzowania nutę, co ciekawe wedle opisu ma być kokosowy dla mnie nie jest.

Działanie: Muszę wam powiedzieć,że kupiłam ją ze względu na skład, nie sugerowałam się opisem bo moje włosy nie są ani matowe ani pozbawione blasku itd. natomiast czytałam,że sprawdziła się na niskoporowatych włosach, niestety u mnie nie mimo,że są niskooporowate.  Niezależnie od nałożonej ilości włosy po jej użyciu są sztywne,nieprzyjemne. Nie wiem z czego to wynika. Testowała ją również osoba o innych włosach i obyło się bez ich sztywności, okazała się dla niej takim zwyklaczkiem,bez ochów i achów.


Opakowanie: butelka plastikowa, łatwo się ją wydobywa dzięki temu,że wyciska się ją dołem.

Dostępność: drogerie np. rossmann,superpharm również w biedronce

Cena: ok. 10zł na promocjach ok. 7zł

Czy kupię ponownie? Nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz