czwartek, 30 stycznia 2020

Wierzbicki &Schmidt eliksir myjący bezzzapachowy szampon stabilizująco- odbudowujący

Opis:
"Pominięcie kompozycji zapachowej sprawia, że jest to szampon hipoalergiczny. Nie ma w swoim składzie również SLS-ów. Jest idealny dla alergików, kobiet w ciąży, matek karmiących, a także samych dzieci. Myje, pielęgnuje włosy oraz skórę głowy. Zawiera wyciąg z alg Nori, a także składniki aktywne, takie jak ekstrakt z winogrona i płynna keratyna, które działają wielokierunkowo. Chronią i zabezpieczają przed negatywnym działaniem środowiska, wnikając w głąb włosa, odbudowują zniszczenia oraz intensywnie wzmacniają."




Skład:

Konsystencja: bardziej lejąca w porównaniu z szamponami alterry czy standardowego szamponu

Zapach: teoretycznie bezzapachowy,ja wyczuwam lekką kwasowość

Kolor: bezbarwny

Działanie:  przyznam,że zaskoczył mnie pozytywnie ponieważ nadaje włosom objętości i grubości,mimo swoich pielęgnacyjnych właściwości nie zastąpi odżywki, bez niej moje włosy są sztywne.

Opakowanie: poręczna przyciemniona plastikowa butelka z bardzo mocnym plastikowym zamknięciem (po pewnm czasie część zamknięcia mi pękła,póki koś mi jej nie przewróci o nie przecieka) .

Pojemność: 250 g

Dostępność: drogeria rossmann, sklepy internetowe np. loki koki

Cena: ok.30 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz