wtorek, 28 kwietnia 2015

Himalaya HERBALS Intesive Moisturizing Cocoa Butter - recenzja

Opis:
'Mieszanka masła kakaowego, bogatego źródła witaminy E oraz wyciagu z damarzyka mocnego, naturalnego przeciwutleniacza. Wolny od nafty, sztucznych barwników i konserwantów.
Pomadka ochronna z masła kakaowego firmy Himalaya zawiera naturalne składniki zapobiegające wysychaniu, pierzchnięciu i pękaniu warg. Masło kakaowe działa na wargi jak odżywka i poprawia ich wygląd, a masło z damarzyka mocnego zapewnia im odżywczą pielęgnację i długotrwałe nawilżenie. 

Konstancja: sztyft jak na pomadkę jest dość twardy, a sama pomadka dzięki temu starcza na dłużej' ,


Zapach: słodki ,lekko pudrowy, jak masło kakaowe

Działanie: Zacznijmy od tego,że napis "intensywne nawilżenie" potraktowałam z przymrużeniem oka bo jak wiecie moje usta należą do bardzo wymagających i jak dotąd tylko 1 produkt był w stanie je ujarzmić. Podchodziłam do tej pomadki bardzo sceptycznie, spotkałam się z naprawdę odmiennymi opiniami które ani mnie jakoś specjalnie nie zachęcały,ani nie zniechęcały. Ale biorąc pod uwagę cenę i to,że w tamtym czasie potrzebowałam nawilżacza plus fakt,że stała się o wiele łatwiej dostępna niż wcześniej więc zaryzykowałam. I opłaciło się! Już po pierwszym uzyciu wiedziałam,że warto było ja zakupić. Obawiałam się z początku ponieważ przez swoja twardość troche ciężej się z nią współpracowało,ale to kwestia przyzwyczajenia. poza tym jest trochę jak masełko bo przy kontakcie ze skórą staje się miększe, Świetnie nawilża, długotrwale. Gdy zaaplikuję ją na noc,rano wciąż czuć jej właściwości nawilżające.

Opakowanie: plastikowe (nie pęka!), wtyczka z czasem lekko się rusza ale nie wypada.

Wydajność: powyższe zdjęcie przedstawia zużycie ponad półroczne ;p

Cena: 6-12 zł

Dostępność : oficjalna drogeria internetowa, sieć drogerii dayli, sieć drogerii hebe

Czy kupię ponownie? Z pewnością :)


1 komentarz:

  1. Nawet nie pomyślałabym, że ta niepozorna pomadka może być taka fantastyczna! Chętnie ją kiedyś zakupię :).

    OdpowiedzUsuń