poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Promocje: Rossmann -49% i Natura -40% haul część 1

Wielkie promocje nadeszły i w tym roku jestem na nie przygotowana i mam tu na myśli nie tylko budżet ( który nie oszukujmy się jest ograniczony) ,ale listę tego co chcę zakupić. Bo ogółem fajnie jest kupić coś spontanicznie,ale w czasie wielkich promocji osobiście wole nie co zagłębić temat niż potem żałować,że nie wzięłam tego i tamtego (w domyśle,jak w zeszłym roku ;p). Zwarta i gotowa zawitałam kilka dni temu w naturze z planem zakupu dostępnych wyłącznie u nich produktów (w większości) czyli kamuflażu Catrice, przeglądu wychwalanych tak konturówek Essence , a tu niespodzianka nie ma czego przeglądać gdyż półki po prostu puste! Byłam oniemiała, rozumiem promocje,kolejki, brak testerów, przepychanki,ale pusta ściana wykraczała poza moje wyobrażenia.. Cudem było znalezienie odpowiednich odcieni podkładu czy pudru,a korektor pozyskałam dzięki szczęściu (w Rossmannie już nie było ),za to nei było kolejek ani tłumu... Poniżej to co udało mi się zdobyć, plus kilka bonusów :

Natura:
Maybelline affinimat podkład matujący 30ml ,cena regularna 25 zł, zapłaciłam 16,19 zł
Rimmel Stay Matte puder matujący, cena regularna 25-27 zł, zapłaciłam 15,59 zł
L'oreal True Match, Perfect Match korektor, cena regularna ok.35 zapłaciłam 20,81 zł
Rossmann
Astor Perfect stay 24h podkład z bazą, cena regularna 48zł, zapłaciłam 24,47 zł
Inne:
Himalaya Neem Mask 75ml, za 12 zł, przy jej zakupie dostałam powyższe 2 próbki
Killys ,magiczna gabka 3D za 16zł w superpharm



Jutro /dziś  zaczyna się promocja na kosmetyki do oczu, co proponujecie ? A poza tym załapaliście się na coś do tej pory? Natknęliście się na któryś z tych produktów ? Jakie są wasze opinie?

1 komentarz:

  1. Czytałam wiele dobrego o masce Neem Himalaya. Muszę się w nią zaopatrzyć! Ja nie mam zamiaru kupić kompletnie nic podczas tych szalonych promocji, bo po prostu nic nie potrzebuję ;). Jeśli chodzi o oczy to polecam tusz L'oreal So Couture ♥.

    OdpowiedzUsuń