niedziela, 20 marca 2016

Ziaja maseczka nawilżająca z serii liście zielonej oliwki, oliwkowa maska regenerująca - recenzja

Opis:
Maseczka zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz kwas hialuronowy. Skutecznie wygładza i odnawia naskórek. Dodaje skórze blasku i energii. Działa kojąco na podrażnienia. Liście zielonej oliwki - zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody. Dermobaza oliwkowo - regenerująca - zapewnia skórze równowagę wodno-lipidową. Zmiękcza, wygładza, uelastycznia i łagodzi. Kwas hialuronowy i witaminy młodości - skutecznie nawilżają i wygładzają skórę. Redukują zmęczenie skóry powstałe w ciągu dnia.    '


Opakowanie: plastikowa saszetka o pojemności 7 ml

Konsystencja: kremowa

Kolor: biały

Zapach: przyjemny, nie drażniący

Działanie: świetnie sprawdza się nałożona na noc, całkiem dobrze się wchłania zostawia skórę wypoczętą,odświeżoną i nawilżoną. Nie powoduje łuszczenia się skóry.

Cena: ok. 1.50

Dostępność: drogerie sieciowe

2 komentarze:

  1. Kiedyś miałam kilka kosmetyków z Ziaji ale ostatecznie nie byłam zadowolona :(( Fajnie, że u Ciebie maska się sprawdziła ^-^

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrezygnowałam z kosmetyków tej marki kiedy przyjrzałam się składom również w tej maseczce.

      Usuń