niedziela, 22 września 2013

Wrześniowy Haul vol.1 - paczuszka od Sachi !

Niedawno pisałam o  próbkach od azjatyckiego cukru i moich doświadczeń z nimi,kilka dni temu przyszła do mnie paczuszka od SACHI z kremem Skin79 orange triple functions oraz małą niespodzianka w postaci maseczki z glinki wulkanicznej innisfree super volcanic pore clay mask. Ogromnie dziękuję !




Choć to dopiero początek jesiennych zakupów ,bardzo się ciesze,że BB jest już u mnie. Choć mój plan zakupienia 'idealnego kremu' nie co przesunął się w czasie, jestem zadowolona bo przez pierwsze tyg. września posiadałam próbki które wystarczyły mi na ten okres czasu ponad to kilkukrotnie wspomniany Lovely Girl również jest obecny w mojej kosmetyczce. Moje poszukiwanie na ten czas zostały przerwane, choć na mojej liście mam jeszcze dużo kremów na razie cieszę się tym ;]

1 komentarz:

  1. Oi zazdroszczę bardzo kremu BB (⌒.⌒)ノ♡ Chyba sama muszę w końcu jakiś zakupić c:

    OdpowiedzUsuń