sobota, 7 września 2013

Wrześniowe nowości vol.1 !

Ostatnio nie piszę tu tak często jak bym chciała, w ostaniem tygodniu miałam wokół siebie mały kociołek co jest ciekawym porównaniem czytając między czasie Harrego Pottera (jestem na "Czarze Ognia"). W każdym bądź razie przychodzę do was z kilkoma zapowiedziami,ale z góry uprzedzam,że nie wiem kiedy recenzję produktów do pielęgnacji włosów znajdą się na blogu ,przechodząc do rzeczy:

Spore zakupy w rossmanie. Wszystkie produkty do włosów, moje postanowienie by bardziej o nie dbać właśnie wchodzi w życie. Myślicie ,że przesadziłam? Heh to takie zapasy,korzystając z promocji,która się przypadkiem nasunęła. Większość to szampony Alterry ,na zdjęciu nie zamieściłam jednego z nich absolutnego hitu szamponu z papają który dodaję moim włosom objętości nie tylko na kilka chwil po ich umyciu. Co do tego,co teraz stosuję : maskę ALTERRY z granatem, dziś rozpoczęłam odżywkę GARNIERA z avocado i masłem karite o którym zapewne słyszeli już wszyscy oraz szamponu TIMOTEI z avocado.
P.S Po prawej na samym dole: Przez przypadek dostałam inną odzywkę również Garniera,którą wypróbuję innym razem. 

Kolejną nowością,na którą wyczekiwałam już sporo czasu są próbki 3 kremów BB prosto z Azji (dla ścisłości z Singapuru) ,zakupiłam je na azjatyckim bazazarze . Nie pamiętam czy wspominałam,ale od kilku tygodni jeszcze w trakcie wakacji szukałam ,kremów BB które sprostowałyby moim wymogom. O pierwszym kremie bb pisałam już TUTAJ . Ku mojemu zdziwieniu znalazłam sporo odpowiadających mi choćby z opisu i opinii kremów,problem pojawił się przy znalezieniu ich próbek,ale na szczęście udało  się zdobyć chociaż część z nich. Selekcja trochę potrwa jednak myślę, że warto. Na razie jestem w fazie testów ich wyniki poznacie śledząc bloga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz