wtorek, 3 czerwca 2014

Just Pink ! - eye make up

Od dawna szukałam fajnego na pigmentowanego wyrazistego różowego cienia, zastanawiałam się w sumie wciąż się zastanawiam nad paletką Sleek "Good girl" kolorki są ciekawe część matów część pereł,sęk w tym,że trudno ją dostać i nie mówię tu o sklepach stacjonarnych (przyznać mi się u której z was wgl. można kupić paletki Sleek-a w waszej okolicy?) Skoro jest problem by kupić coś w internecie, nie jest dobrze ,Good Girl to paletka z serii limitowanej i w większości znanych mi sklepów internetowych z których korzystałam widnieje jako produkt którego obecnie nie ma co nikogo nie dziwi swoją drogą A kupienie paletki z samymi różowymi cieniami (perlistymi,matowymi,satynowymi -mix) graniczy z cudem!

poszukiwana "Good girl" marki Sleek


Tak więc postanowiłam, kupić najbardziej potrzebny odcień ,najwyżej dokupię resztę sama jeśli nie znajdę innego wyjścia. Pomysł na użycie tak wyrazistego koloru przyszedł po obejrzeniu MV Lee Hi do singla Rose (pojawił się tutaj). Głównym akcentem tego makijażu jest matowy różowy cień marki My Secret z serii MATT no.503. do tego standardowo 2 cienie z paletek Technic "Electric Beauty' i Gosh '22' których recenzję oraz swatche możecie obejrzeć i przeczytać tu.




Jak wam się podoba?



2 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię róż na powiekach, szczególnie ostatnio jakoś mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeden różowy cień w paletce Sleek Snapshots, i tak rzadko po niego sięgam :) Czasami tylko jak mnie najdzie na coś kolorowego :)

    OdpowiedzUsuń