czwartek, 27 grudnia 2012

Pierwszy rzut okiem

Witam na moim blogu szpilki w śniegu. Nazwa przywędrowała do mnie pewnego chłodnego zimowego wieczoru,myślę,że brzmi nieźle i zapada w pamieć co najważniejsze. Nie jest to mój pierwszy blog, jednakże nie oczekuję od was nie wiadomo czego, nie powiem żeby moje poprzednie 'dzieci' były nadmiernie popularne,miały stałych wielbicieli,ale była ta mała grupa osób. Tematyka była różnorodna i może w tym problem, może warto skupić się na 1 rzeczy i tylko o niej pisać? Mhym przekonamy się ;p Chętnie posłucham waszych opinii, mile widziane komentarze :) Jestem otwarta na wasze pomysły w związku z nowymi notkami na blogu, jeśli coś was zaintryguje, zainteresuje,zaciekawi to piszcie śmiało. Z pewnością wspomnę o tym,a jeśli będzie to coś równie zastanawiającego dla mnie (choć niekoniecznie) napiszę o tym ;)
Ale do rzeczy,wiem,że jeśli to czytacie to nie możecie się doczekać głównego sensu tej notki,czyli o czym ja właściwie będę pisać. Nie będę już trzymać was w niepewności i zanudzać opowieściami jaki był początkowy zamysł założenia bloga, co mi po drodze przyszło do głowy ,kto mnie namówił itd. Więc przechodząc do sedna sprawy blog jest zbiorem najróżniejszych recenzji od wszelkich multimediów -muzyka,płyty,artyści, spektakle, filmy, filmiki,teledyski,gry  po kosmetyki. Oprócz tego chciałabym przedstawić wam najnowsze kolekcje ubrań w naszych sklepach oraz inspiracje którymi się posługuję tworząc własne zestawy ;) Myślę,że będzie to ciekawe doświadczenie zarówno dla mnie jak i was, cieszę się ogromnie,że możemy zaczynać. Tak jeszcze pokrótce nie życzę sobie kłótni, wulgaryzmów używanych wobec siebie - jest coś takiego jak kultura,a jeśli jest wam to obojętne to macie e-maile i inne komunikatory wiec tam proszę załatwiać takie spory. Mam nadzieję,że takie sytuacje nie będą miały tu miejsca,ale życie potrafi zaskakiwać. Nie przedłużając ,dzięki za uwagę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz