niedziela, 30 grudnia 2012

VIPERA COSMETICS EYE SHADOW NO 92 - recenzja

Pojedynczy cień do powiek marki VIPERA z serii YOUNIQUE nr.92 
Niestety obecnie mój aparat nie 'należy do mnie' został pożyczony,a komórka zniekształci obraz tylko 2 mega pixele,jak widać nie takie mega ... Recenzja dotyczy wyłącznie produktu VIPERY ,a tylko na tym zdjęciu znajdował się właściwy pomarańczowy kolor ;]
Opinia:
Niestety tu sprawdza się powiedzenie,ze im tańsze tym gorsze, fakt do najgorszych nie należy,a za taka cenę to chociaż opakowanie jest w porządku,co do zawartości oceńcie sami . Ja nie zamierzam kupować żadnego cienia z tej serii,ani tej marki.

Plusy:
+ ładnie się prezentuje ;p
+wygodne i trwałe opakowanie zawierające lusterko
+ zawiera pędzelek i łatwa do oczyszczenia gąbęczką
+cena ok. 7zł

Minusy:
- utrzymuje się max. 4 h przy dobrej pogodzie braku wilgoci
- strasznie się sypie,bez względu na 'upadki' mój nigdy mi nie upadł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz