niedziela, 30 grudnia 2012

Lumene Natural Code, Face Wash, żel do mycia twarzy - recenzja

Wiele nie trzeba wyjaśniać. Mój mój, mój,mój faworyt wszech czasów. Naprawdę,bardzo porządny żel, mój pierwszy produkt LUMENE.

Co zapewnia producent:

"Oczyszczający żel do mycia twarzy Lumene. Używaj go do codziennej pielęgnacji skóry twarzy. Skutecznie usuwa makijaż i zanieczyszczenia ze skóry. Łagodnie  redukuje uczucie tłustej skóry od wydzielanego sebum. Nie narusza naturalnej struktury skóry."

Opinia:
Mój naj naj najlepszy jaki dotąd miałam. <3 Nie spodziewałam się tak 'owocnych efektów ! 
Wystarczyło ,że nakładałam go co kilka dni(gdy o nim zapominałam),skóra wyglądała perfekcyjnie. Niweluje wszelkie niedoskonałości po 1 nałożeniu ! Co ciekawe żele LUMENE nie pienią się :)

Plusy:
+ nawilża
+ bardzo dobrze matuję

+ nie powodował świecenia skóry
+ przyjemny zapach
+ przyjemna konsystencja
+ wydajny
+ korzystna cena za 125 ml - 25 złotych

Minusy:
-trudno dostępny jak dotąd w jednej drogerii w małej miejscowości w  której byłam przejazdowo czasie odwiedzin koleżanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz