poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Poniedziałkowa paczka na dobry tydzień !

Od kilku tygodni wypatrywałam promocji akcesoriów dla mojego lomo diana f+. Po naprawdę długich i wyczerpujących poszukiwaniach wreszcie coś zamówiłam. Po ostatniej przygodzie z firmą DPD uprzedzona powołałam się na naszą Polską pocztę i o dziwo wszystko doszło w nienagannym stanie i bardzo krótkim czasie! To pierwsza paczka ,nad zawartością drugiej jeszcze się zastanawiam ;] W tej można znaleźć : lomo splitzer, fisheye oraz 3 klisze Redscale XR.


Od dawna szukałam fisheya pasującego do mojej diany, próba zakupienia skończyła się kilkutygodniowa wymianą e-maili i brakiem produktu na stanie. Splitzer był równie nie małym zdziwieniem gdyż dotąd spotykałam je jedynie na aparaty LCA . Hiszpania nie załapała się na wspomnienia lomo, ostatki lata za to tak ! I na koniec moja diana z soczewką beczułką:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz