piątek, 30 sierpnia 2013

Sierpniowe nowości.

Od dłuższego czasu wypatrywałam niezapomnianego żelu do mycia twarzy Lumene o którym pisałam  TUTAJ. Po kilku objazdach miasta udało mi się znaleźć drogerię która była w stanie go zamówić,niestety jak się później okazało hurtownia była pusta na wszelkie produkty tej marki i mój zakup szlak trafił. Zrezygnowana postanowiłam zakupić inny żel LUMENE z tej samej serii NATURAL CODE : DEEP PURIFYING. Jak sama nazwa wskazuje jest to żel głęboko oczyszczający dlatego moja nadzieja rosła. Skorzystałam ze strony ladymakeup .Nie powołując się tym razem na drogerię stacjonarną, wraz z żelem kupiłam tusz do rzęs tej samej marki korzystając z promocji. Zakupy przyszły od mnie kilka dni temu w zadziwiająco krótkim czasie :


O rezultatach mojego stosowania tych produktów dowiedzie się śledząc bloga ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz