niedziela, 12 lipca 2015

Moov super creamy lipgloss 'Daring' - recenzja

Opis:
"Marka Moov to kosmetyki do ust oraz lakiery do paznokci. Pomadki Color Punch dostępne w 11 soczystych odcieniach nadadzą ustom intensywny kolor. Delikatniejszy efekt dadzą kremowe błyszczyki Super Creamy." źródło




Opakowanie:
 plastikowe, poręczne z czarną zakrętką ,co ciekawe napisy się nie ścierają ;) Aplikatorowi nie mam nic do zarzucenie po prostu gąbeczka.

Kolor:
 mocno cukierkowy "Barbie" róż, co ważne głębie koloru można stopniować ;)
w sztucznym świetle

w dziennym
Konsystencja:
to było moje ogromne zaskoczenie,ponieważ nie spotkałam się jak dotąd z błyszczykiem który byłyby tak miękki nie wiem jak określić te uczucie ,ale jest naprawdę przyjemne ! To nie chodzi tylko o to,że się nie klei ,ale pozostawia takie charakterystyczne odczucie w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;p

Działanie:
Oprócz  obłędnego koloru, co w sumie nie należy do działania,ale co tam . Przede wszystkim porównałabym go z dobrą szminką. Efekt jaki pozostawia po nałożeniu jest naprawdę ładny,nie chodzi o sam kolor ,ale fakt,że bezproblemowo można go stopniować, świetnie się trzyma nawet po kilku godzinach ,schodzi w miarę równomiernie mimo wszystko pozostawia kolor co dla mnie jest plusem ! Do tego przepięknie pachnie owocami pierwsza myśl która przychodzi mi do głowy to poziomki! Szkoda,że tak nie smakuje .

Dostępność: drogerie Kontigo ( moov jest to jedna z ich marek własnych )

Cena: ok. 7 zł za 5,5 g.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz