środa, 22 lipca 2015

Yasumi Anti Acne - recenzja ampułki przeciwtrądzikowej

Opis: "Ampułka Anti Acne do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej z tendencją do powstawania zmian trądzikowych. Preparat oczyszcza, działa silnie bakteriobójczo i antyseptycznie dezynfekując i hamując rozwój bakterii. Niacynamid działa przeciwtrądzikowo, zmniejsza nadmierną produkcję sebum oraz redukuje wielkość porów skóry. Ponadto zmniejsza przeznaskórkową utratę wody, dzięki czemu skóra jest lepiej nawilżona. Cynk aktywnie reguluje wydzielanie sebum. Działa antybakteryjnie i ściągająco, a także hamuje wzrost bakterii odpowiedzialnych za rozwój trądziku i powstawanie stanów zapalnych. Triclosan zmniejsza podrażnienia i reakcje alergiczne, a także działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Regularne stosowanie ampułki YASUMI Anti Acne zapobiega powstawaniu zaskórników i zmian potrądzikowych, łagodzi podrażnienia i stany zapalne. Przyspiesza gojenie się już istniejących zmian, minimalizując ryzyko powstawania blizn i przebarwień."




Opakowanie: szklana buteleczka wykonana z ciemnego szkła ze srebrną zakrętka/ bądź przezroczystego szkła w papierowym kartoniku



Konsystencja: wodnista

Kolor: przezroczysty

Zapach: przyjemny, przypomina zieloną herbatę

Działanie: to moja pierwsza ampułka i jestem nią oczarowana. Nie wiem czy to zasługa głębokiego oczyszczenia twarzy które miałam kilka tygodni temu,ale świetnie pomaga mi utrzymać skórę w ryzach. Każdy nawet najmniejszy 'pryszcz' znikał po nałożeniu jej na noc. Szybko się wchłania. I nie wysusza skóry !

Dostępność: internet, salony Yasumi

Cena: ok.13 zł

Pojemność: 3 ml

Wydajność: mi starczyła na 2 tygodnie codziennego stosowania

Czy kupię ponownie? TAK! Zaczęłam używać 3 buteleczkę ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz