środa, 8 lipca 2015

Obecna pielęgnacja włosów: czerwiec 2015

Szykowałam taki post bardzo dawno temu i przez nagłe pogorszenie się kondycji moich włosów nie miał prawa bytu,tym razem umieszczam go kiedy są naprawdę w dobrej formie.

Same włosy sięgają mi już do pasa, nie planuję dużego cięcia ani grzywki. Są długie, gładkie i całkiem miękkie jak na swoje możliwości. Produktów nie jest dużo ,są z różnej półki cenowej, więc myślę,że każdy znajdzie coś dla siebie ;)

Olejowanie
Raz w tygodniu używam olejku Orientany 'kokosowej terapii do włosów' . Można go dostać w Naturze i hebe za ok. 22 zł, wbrew pozorom ta buteleczka jest niezwykle wydajna, obłędnie pachnie (zapach jest intensywny trzyma się nawet do 2 dni). Nakładam go od 'ucha' efekty są zniewalające.

Mycie
Na ogół używam szamponu Alterry ,z papają albo granatem zależy co mam akurat w domu. Raz na 2 tygodnie używam arbuzowego  szamponu l'oreal intese Repair . Bardzo wydajny, o obłędnym zapachu, świetnie nawilża i odbija włosy u nasady.Nie jest tani za 250 ml najmniej stacjonarnie zapłacimy ok 28 zł w Naturze. I raz na jakiś czas szampon z SLS jak Timotei z serii  Jericho rose.

Odżywki 
Przez długi czas używałam arganowej odżywki z Vitalderm o której pojawi się w najbliższym czasie pełna recenzja. Używam jej teraz kiedy moje włosy marudzą, maltretuję też odżywkę TIGI Bed Hair której działanie jest bardzo przeciętne,ale chcę ja już wykończyć, ma przyjemny zapach który nie zostaje na włosach za długo po myciu, nie jest też ani lejąca ani specjalnie gęsta,zdecydowanie nie warta swojej kwoty.

Maski 
Ostatnio ogromnie zaskoczyła mnie niezwykle tania rosyjska maska ekspresowo regenerująca Banii Agafii o wspaniałym zielonym kolorze i zapachu polnych kwiatów, świetnie wygładza i zmiękcza włosy aż do następnego mycia ( 3-4 dni), zostawia też po sobie zapach. Za 100 ml zapłacimy ok 4 zł. Lubię używać je w dni gdy olejuję włosy, razem spisują się świetnie. Jest to kosmetyk o lepszym składzie (bez sls,pegów,edta itp)

2 komentarze:

  1. Ja również przywiązuję dużą wagę do pielęgnacji włosów. Jestem ciekawa tej terapii kokosowej z Orientany - aktualnie używam czystego oleju kokosowego i dobrze się sprawdza :)

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od zawsze stosuję gotowe mieszanki olei do włosów, raz próbowałam oleju migdałowego solo który wedle wytycznych co do porowatości powinien się sprawdzić,ale u mnie nie wypalił.

      Usuń