sobota, 10 listopada 2018

Max Factor, 2000 Calorie Dramatic Volume (Pogrubiający tusz do rzęs)

Opis:
'2000 Calorie Dramatic Volume to klasyczny tusz pogrubiający Max Factor, nadający rzęsom więcej objętości. Dostępny w kilku kolorach.' 



Kolor: czarny

Konsystencja: standardowa

Opakowanie: czarne, plastikowe ze złotymi napisami które się nie ścierają ;)

Działanie: Tworzy tzw: 'firanki' z naszych rzęs,jedna warstwa już tworzy ten efekt (ja zazwyczaj nakładam 2) zarówno pogrubia jak i moim zdaniem wydłuża je. Nie skleja też ich, ładnie je rozczesuje (jeżeli nie nałożymy za dużo) . Minusem jest fakt,że trochę się kruszy po pewnym czasie.

Cena: 30-35 zł. mi udało się zakupić na promocji w Naturze.

Dostępność: drogerie Rossmann, drogerie Natura, drogerie hebe, drogerie osiedlowe

Czy kupię ponownie? Naprawdę nie wiem, jestem na ogół zadowolona tylko te kruszenie się mnie irytuje i delikatnie psuje moją opinię. Jestem ciekawa jak sprawdzą się tusze które ostatnio kupiłam na promocji. Jeśli nie natknę się na lepszy bądź dający taki efekt tusz bez kruszenia to możliwe,że ją zakupię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz