niedziela, 18 listopada 2018

Be organic masło z szałwią i miłorzębem japońskim recenzja

Opis: "Do wszystkich rodzajów skóry, w szczególności do skóry suchej, wystawionej na działanie zimna, wiatru i promieni słonecznych
Jędrna i gładka skóra to wizytówka zdrowia i młodości. Be organic Masło do ciała SZAŁWIA MUSZKATOŁOWA & MIŁORZĄB JAPOŃSKI intensywnie nawilża i pobudza mikrokrążenie, dając efekt jedwabistej miękkości i blasku. Naturalnie wspiera regenerację tkanek i chroni je przed działaniem wolnych rodników, pozwalając zachować energię i witalność. Dzięki gładkiej konsystencji doskonale się wchłania, pozostawiając uczucie przyjemnego nawilżenia i relaksujący aromat."


Konsystencja: gęsta, zwarta

Składniki: ze strony producenta (niestety wyrzuciłam już opakowanie)

Kolor: biały

Zapach: świeży, przyjemny

Opakowanie: plastikowy słoik z nakrętką w kartonowym pudełku co ciekawe dołączone są nasiona szałwi do zasadzenia. Opakowanie ma 200ml. Nie narzekałam podczas używania, ale jak dowiedziałam się o zmianie opakowania na tubkę to się ucieszyłam.

Działanie: Masło spełnia dla mnie najważniejsze funkcje: świetnie nawilża i szybko się wchłania. Nawilża na tyle efektywnie,że wystarczy się nim posmarować raz na kilka dni. W związku z tym jest też wydajne.

Cena: 46-50zł

Dostępność: sklepy internetowe, stacjonarnie: superpharm, rossmann,

Czy zakupię ponownie: Tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz