czwartek, 4 kwietnia 2013

Myszka Mickey wam pomoże !

Ostatnio zaczęłam interesować się różnorakimi kuchennymi gadżetami. Poniższe pochodzą  prosto z Japonii przez przypadek wpadłam na kilka filmików ze specyfikami z myszką Miki oraz Mimi. Obie postaci przywracają mi uśmiech na twarzy, kochałam Mimi nosiłam broszki i pierścionki z jej podobizną . Uśmiałam się jak zobaczyłam czego to Japończycy nie wymyślą :

Od tosterów po opiekacze

wycinarki do przeróżnych rzeczy od chleba do ryżu ,na mięsie kończąc




Dwa powyższe zdjęcia przedstawiają dostępne na rynku amerykańskim opiekacze i przeróżnego zastosowanie szczypców czy wycinarek i foremek










Patelenki od jajecznicy po naleśniki












Przeróżne formy od babeczek po pieczywo czy sery ,a nawet warzywa. Do tego mini Mickey jako solniczka ;] 


To zestaw którego zastosowanie nie jest mi do końca znane, na YT jest kilka filmików o tym specyfiki,obejrzałam 1,ale pomimo tego nie jestem przekonana.

Poniżej filmik przedstawiający przykładowe użycie kilku gadżetów ( wycinarek i foremek):

 

 Jak wam się podobają, japońskie wydanie specjalne dotyczące kuchennych 'rewolucji' ? Ja żałuje ,że nie było takich rzeczy u nas kiedy opiekowałam się braćmi by namówić ich do zjedzenia warzyw =.= .A te wkładane uszki i odbicie  twarzy z filmiku mnie tak rozbawiło. To takie nie nasze i takie pociągające ;]  Nie wyobrażam sobie,żeby ktokolwiek trudził się tak by przygotować dobre nie tylko dla zołądka ,ale też dla oczu śniadanie. Szkoda,że nie można tego u nas zdobyć,przynajmniej z polskich stron. Osobiście nie wiem czemu obawiam się korzystania z zagranicznych stron w tym popularnego ebay-a. Radzę sobie bez niego i jest ok ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz