niedziela, 14 kwietnia 2013

Pastelowy szał !

Wiecie bądź nie ,ale jestem wielka fanką wszelkich odcieni kolorów pastelowych, od makijażu po odzież aż po paznokcie. Swoją drogą wyszukanie odpowiedniego odcienia turkusa zajęło mi wieki,ale przyznam ,że było warto :D Wracając do tematu postu,myślę,że wiele osób powiedziałoby,że zaraz przedstawię wam wiosenne bądź letnie trendy z ich rolą główną,otóż nie. To dosłownie pastele w roli cieni do powiek marki "Too cool for school z serii Art Class" ,zobaczcie sami :



Produkt ma wiele zalet które bardzo sobie cenię, po pierwsze ilość .Zważywszy jak tanie można kupić u nas cienie w różnej jakości jest ich zaledwie kilka gram,tutaj otrzymujemy mała cegiełkę . Aplikacja bardzo prosta wystarczy pędzelek bądź gąbeczki (które są w zestawie) . Design kocham minimalizm w opakowaniach kosmetyków, jest jednocześnie prostu jak i bardzo interesujący w stylu vintage . Do tego interesująca gama kolorystyczna . Wszystko byłoby idealne gdyby nie mały Minus dla mojego portfela czyli cena :150 złotych + wysyłka .oczywiście za jakość i całokształt się płaci. Osobiście bardzo podam się forma tegoż produktu ,zainteresowałam się ogółem tą markę więcej napiszę niedługo ;] A jak wasze wrażenia?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz