niedziela, 28 kwietnia 2013

MAYBELINE EYESTUDIO LASTING DRAMA GEL LINER - recenzja

Pierwszy eyeliner w żelu, po wielu próbach i formach zdecydowałam się na słoiczek opanowując do perfekcji kocią kreskę, choć od zakupu używam go rzadko, cieszę się ze go znalazłam. Choć początkowo zamierzałam zakupić eyeliner w żelu marki essence, cieszę się,że to nie wyszło i mam maybeline choć byłam uprzedzona z powodu płynnego wcześniejszego zakupu ;]


ZALETY:
+ pojemność
+ wydajność
+ minimalistyczny design <3
+ dołączenie pędzelka
+ cena (ok.19zł ze zniżką ,pełna cena to 28zł)
+ wyrazisty kolor - klasyczna czerń
+ poręczne opakowanie
+ trwałość
+ szeroki wybór kolorów - czerń, brąz ,ciemny fiolet, zieleń

Naprawdę dobry produkty myślę,że w miarę normalnej cenie, w porównaniu z innymi nie co wygórowanymi na rynku. Dotąd nie znalazłam wad, dużym plusem jest wydajność i trwałość ,po nałożeniu rano do wieczora miałam identyczną kreskę bez żadnych smug czy wyblakłego koloru ;]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz