poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Eyeliner w odpowiednich rękach ;]

O makijażu na koreańskiej scenie muzycznej wspierając się na przykładach w tym 2NE1, MBLAQ oraz 5dolls. Makijaż azjatycki opiera się przede wszystkim na podkreśleniu oczu ; optycznym powiększeniu i ogólnemu zwróceniu uwagi na ich ukośny kształt. Dzięki temu stają się atutem,pomimo,że bez makijażu często nie robią takiego wrażenia.





 




Co ciekawe :makijaż oczu to podstawa niezależnie od płci ;] 
I w przeciwieństwie do nas posługują się 2 rodzajami kresek: kocią i szczenięca czyli tzw "puppy eyes" . Różnica polega na kąciku skierowanym ku dołowi bądź ku górze. Tym samym w efekcie większych oczu - kociej kresce bądź mniejszych przypominających szczeniaczka - puppy eyes. 

 Jak zrobić taki makijaż oka? To bardzo proste będziemy potrzebować : 

pudru, eyelinera, tuszu do rzęs, białej kredki dodatkowo cieni. Mam nadzieję,że każda z was mnie zrozumie  ponieważ nie mogę wykonać zdjęć ;[ Jeśli będziecie miały pytania to po prostu piszcie,postaram się pomóc. Okej to zaczynamy:

1. Na powieki nałóż cienką warstwę pudru/kremu BB ,dzięki temu cały makijaż będzie trwalszy ;]
2. Następnie zastanów sie nad wyborem kreski i za pomocą eyelinera narysuj ją :

Jeżeli dotąd nie szła wam sprawni, pod spodem znajdziecie link do video  które naprawdę bardzo mi pomogło kilka lat temu w opanowaniu  profesjonalnej kreski ;] Potrzeba dużo optymizmu i cierpliwości .To metoda prób i błędów ;] 




szczenięca

kocia

3. Następnie, pomaluj rzęsy tuszem i namaluj tzw. linię wodną czyli biała kreskę na dolnej linii powiek możecie wykonać ją kredką bądź cieniem do oczu ;] 


1 komentarz:

  1. Ubostwiam makijaze koreanek<3 slicznie sie u nich prezentuja ;) a co do pytan- tkanina jest sliska z wierzchu, ale w srodku przypomina cieply polarek: ja tez jestem alergiczka i wszystko ok, wg mnie bardzo przyjemny dla skory material :) a poza tym- ja na rzeczy z mr gugu czekalam ponad 3 miesiace, wiec zamow szybko, jesli chcesz to dostac na okreslony termin :o
    Wiem, ze dawno nie pisalam, ale jestem mega zabiegana i nie mam czasu na porzadne zdj >_<
    Postaram sie cos wstawic, ale nie mam pojecia kiedy.
    Mam nadzieje, ze pomoglam. Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń