poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Ulzzang Baby !

Tak naprawdę po raz pierwszy spotkałam się z tym określaniem w czasie programu "Hello Baby" , napisałam o samym stylu ulzzang ,dziś pokaże naturalne piękne twarzyczki koreańskich pociech bez make-upu :

Królową moim zdaniem jak dotąd jest Lauren Lunde , w połowie Koreanka w połowie kanadyjka. Prześliczna dziewczynka. Jest modelką dziecięcą, wystąpiła w kilku reklamach oraz twarzą sklepów z zabawkami. Wystąpiła w 1 z edycji "Hello Baby "wraz z chłopakami MBLAQ. Dwa miesiące temu przyszedł na świat jej młodszy braciszek  Cooper.  Nie można się na nią napatrzeć:






Księżniczka jest DaYoung (pół Koreanka, pół Wietnamka),nie znam szczegółowo jej rozwijającej się bibliografii ,ale z tego co wyłapałam Hello baby był jej pierwszym programem, rodzice wysłali ją tam po to,aby stała się bardziej otwarta na świat (była bardzo nieśmiała). Choć początki były dla niej trudne,z czasem naprawdę było widać, jak zaczyna ufać innym ;]



Małym księciem jest Leo William Recipon (w połowie francuz i Koreańczyk  dziecięcy model, wystąpił w kilku programach rozrywkowych w tym Hello Baby z dziewczętami (wszystkie dzieci musiały być wielonarodowe) jak i reklamach. Ma młodszego braciszka .





Rodzina Moon to 3 bracia tak samo jak Lauren pół koreańskiego ,a pół kanadyjskiego pochodzenia.   Najstarszy jest Mason Moon. Dziecięcy aktor (wystąpił w 2 produkcjach" Dziecko i ja z 2008 roku" oraz  "Eum-chi keul-li-nik z 2012") i model ma 6 lat (w systemie koreańskim 7) , rok młodszy jest Marvin - mały model, a najmłodszy jak dotąd jest Maden który urodził się w 2009 roku jak dotąd model.


Mason Moon we wczesnym dzieciństwie:

kadry z filmu "Dziecko i ja"
 



Marvin Moon:



I Maden Moon

Na dzisiaj tyle ulzzang baby, kto jest waszym ulubieńcem?

1 komentarz:

  1. Oczywiście, że Mason Moon jest moim ulubieńcem! Właśnie obejrzałam "Dziecko i ja" i zakochałam się w wielgachnych oczach tego dzieciaka!

    OdpowiedzUsuń