niedziela, 9 czerwca 2013

Nominacja szpilek do The Versatile Blogger Award !

Jestem w ogromnym szoku, nominacją szpilek. Jestem tu od niedawna, staram się jak najbardziej być regularna w pisaniu, ale mimo wszystko to dość niespodziewane. Ogromnie dziękuje za nominację, a teraz kilka słów o zasadach tejże 'Gali blogowej' ;]


1. Złożyć podziękowania nominującemu na jego blogu. 

2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.

3. Ujawnić 7 faktów o sobie.

4. Nominować min.7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.

5. Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów.

7. Trzeba odpowiedzieć i zadać 11 pytań. 


SIEDEM FAKTÓW O MNIE

1. Mam azjatyckie  pochodzenie .

2. Mam alergie na wszelkie zwierzęta ,dlatego jedyne jakie hodowałam to rybki; <

3. Kocham koty, gdybym mogła wybrać kim chce być w następnym wcieleniu wybrałabym kota ;]

4. Uczę się koreańskiego.

5. Kocham style m.in vintage, indie, cambridge satchel .

6. Kocham pisać listy. Nic nie zastąpi wybierania papeterii, ozdabiania koperty czy czekania na odpowiedź drugiej osoby.

7. Interesuję się lomografią.


Odpowiedzi do pytań które otrzymałam:

1.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?


Szczerze mówiąc to trudne pytania, mój gust ulega zmianom w ostanim 

czasie, jak dotąd: pop,k-pop, synth-pop,  indie-pop, indie-folk, rock, 

R&B, soundtracki. 


2.Co w sobie najbardziej lubisz?


To,że potrafię odnajdywać w każdym człowieku coś dobrego 

(cechę,umiejętność). 



3.Skąd się wziął pomysł na twój blog?


Od dłuższego czasu chciałam założyć bloga, byłam właścicielką kilku 

poprzednich,ale przez nie do końca przemyślaną koncepcję nie odniosły

sukcesu ani dla innych ani według mnie . Dlatego po o wiele dłuższych 

przemyśleniach niż dotąd powstały szpilki, dzięki nim chciałam przekazać 

innym część mnie, tą której chyba nikt nie znał wcześniej. Sama nazwa 

jest wynikiem  śmiesznej sytuacji w trakcie której po prostu nauczyłam 

się chodzić na  wysokich szpilkach, natomiast śnieg symbolizuje datę 

moich urodzin ;] 


4.Jaki jest twój znak zodiaku?


Wodnik


5.Ulubiony dzień tygodnia?


Sobota


6.Do jakiego kraju chciałabyś pojechać?


Korei Południowej


7.Jaka jest twoja ulubiona reklama w telewizji? :P


Heh pomijając fakt,że mało czasu spędzam przed telewizorem to szczerze 

powiem,że z tych bieżących nic mnie nie zainteresowało,ale do dziś 

pamiętam reklamę odświeżaczy bris i piosenkę małego skośnookiego chłopca 

w tle ;D


8.Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?


Trudno mi wskazać jedną,ale myślę,że to Inspektor Gadżet ;] 


9.Jakie jest według ciebie najładniejsze imię męskie?


Filip


10.Jaki jest tytuł twojej ulubionej książki?


Kolejna rozterka jak w pytaniu nr.8 , mhym jest ich tak wiele ! Jedną z 

najbardziej zapamiętanych "Gdzie jest Jeniffer" aut. Anne Cassidy.


11.Czego nie lubisz robić najbardziej?


Zadań z matematyki ;/ 

MOJE PYTANIA DO NOMINOWANYCH :

1. Jakie najmilsze wydarzenie spotkało cię w bieżącym roku ?

2. Twoja ulubiona pora dnia to...

3. Jaka osoba/y zmieniła twoje życie ?

4. Czym zwalczasz rutynę?

5. Co jest twoją inspiracją tworząc bloga?

6. Z czasów dzieciństwa najbardziej tęsknisz za...?

7. Co pomaga ci w ciężkich chwilach?

8. Najbardziej znienawidzona czynność z obowiązków domowych to ..?

9. Piosenka która przez ostatnich kilka dni jest hitem na twojej 

playliście to..?

10. Czy kiedykolwiek sprawdzałaś jakim zwierzęciem jesteś w chińskim 

kalendarzu ?

11. Czy jest jakaś kreskówka/ bajka która pomimo żenującej fabuły 

oglądałaś bądź wciąż czasem oglądasz? 


Nomoniwani:












2 komentarze:

  1. Też uwielbiam styl vitage. :)
    Dziękuję za nominację, w wolnej chwili na pewno odpowiem! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację, choć nie do końca kumam, na czym ten konkurs w zasadzie polega;)
    Ilsa

    OdpowiedzUsuń