sobota, 29 czerwca 2013

Kiedy zebra zawita w waszym domu...

Pionowe paski w dwóch przeciwstawnyh sobie barwach - bieli i czerńi. Klasyczne zarazem nowoczesne. To połączenie można zobaczyc wszędzie; barach, knajpach, eksluzywnych czasopismach czy filmach :

screen z Beautiful Creatures 2013

I choć wyroby cukiernicze nie raz mnie zachwyciły amerykański donat w zeberkę mnie zauroczył :
Zarówno wyglądem jak i formą, a nadzienie czekoladowe tylko mnie utwierdziło by go zakupić ;D

Nim sie obejrzałam zostało go tak nie wiele, więc gdy zawita u was nie zjedżcie go tak szybko ;p 

Donat jak i moje ostatnie śniadania w postaci croisantów pochodzą z  francuskiej piekarni Baguette & Co oddtworzonej u nas w Polsce:

W swojej ofercie oprócz francuskiego pieczywa ma przeróżne słodkosci od lecrelek po donaty na tortach kończąc. Określiłabym ja bardziej jako miedzynarodową niz francuska jakby nie było donaty nie pochodzą z Francji. 


donaty na górze, gofer na dole,a obok lemianiady albo galaretki ;]


Przynam,że ostatnio jestem tam stałym gościem, lubie tam chodzić nie jadłam tam wiele,ale z czystym sumieniem mogę polecic wam croissanty które najbardziej mi posmakowały, oraz donaty z nadzieniem czekoladowym ;] Pod spodem mój ostatni donat dla odmiany z polewą czekoladową na wyprawie z panią "O"

A wy gdzie ostatnio gosciliscie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz