piątek, 13 grudnia 2013

Grudniowe nabytki !

Jeszcze w listopadzie, zrobiłam małe internetowe zakupy korzystając z dnia darmowej wysyłki i uzupełniając zapasy na promocjach. Uprzedzam,że kosmetyki są pomieszane jeśli chodzi o konkretne sklepy/paczki. Co tym razem zakupiłam ? Wszystkich zainteresowanych zapraszam do oglądania :

dzisiejsza paczka ;]

pielęgnacja: olej kokosowy z henną VATIKA, kojący krem do skóry tłustej BANDI, pianka zmywająca kremy BB MISSHA kremowa latte z zieloną herbatą ;]   

bardzo popularne wśród blogerek masełko NIVEA ,jestem ciekawa czy rzeczywiście jest warte uwagi bo jak dotąd balsamy do ust tej marki się u mnie nie sprawdzały.


Wspólne zdjęcie (masełko nivei się powtarza,ale dla waszej informacji posiadam jedno pudełeczko) ostatnio zebranych próbek od lewej: TONY MOLY Floria dwufazowe serum do twarzy, TONY MOLY krem CC pod nim miły upominek od sklepu internetowego SACHI mydełko z olejkiem pomarańczowym :} Następnie  BANDI krem z kwasem migdałowym; krem odmładzający na dzień; krem wyrównujący koloryt.

paletka TECHNIC, balsam do ust o zapachu marakui BOMB COSMETICS


Oraz na osłodzeni wam wieczoru moja mikołajkowa paczka ;]

2 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedź. Akurat te piosenkę też znalazłam + blog/stronę o tym horrorze, ale tam są melodie tylko przy filmikach i bardzo krótkie niestety. http://blog.naver.com/PostList.nhn?blogId=yoga2009 A taka krótka melodia pojawia się np. tutaj: http://blog.naver.com/PostList.nhn?from=postList&blogId=yoga2009&currentPage=6

    OdpowiedzUsuń
  2. Vatika jest na mojej liście rzeczy do kupienia, które w sumie nie są mi potrzebne, ale i tak chcę je mieć :P jestem też ciekawa firmy Bandi, bo nie miałam okazji używać nic od nich.

    OdpowiedzUsuń