poniedziałek, 30 grudnia 2013

Ostateczne nowości w 2013 ;]

Trudno uwierzyć,że za zaledwie 1 dzień rozpocznie się nowy rok, czas mija zadziwiająco szybko. Trudno to dostrzec w pędzie życia. Pamiętam jak będąc w szkole podstawowej czasu było tak wiele dni w szkole spędzone na kolejnych ćwiczeniach ortograficznych, opuszczanie jej murów o trzynastej, pewnego rodzaju swoboda/posiadanie czasu w tak dużej mierze ,nie było planów na za tydzień/miesiąc/rok,życie toczyło się wolniej z mojego dziecięcego punktu widzenia. Za kilka lat musiałam nauczyć się dobrze nim rozporządzać, bo nie było takich luk w moim planie, nie było miejsca na zastanowienie się nad sobą i otaczających mnie rzeczy czy ludzi to jak gra która z początku nas wciąga potem podążamy w niej do jakże wymarzonych celów,z czasem orientujemy się jak bardzo były wyretuszowane i ,że to co najważniejsze zostawiliśmy za sobą. Nie wiem skąd ten 'felieton' gdyż to miał być/JEST post o kosmetykach. Uznajmy to,za dłuższy wstęp. Przechodząc do sedna. Przybyło mi kilka nowości,jedne upatrzone,wyczekiwane i pozytywnie odnalezione na dodatek na promocji ! Inne to kompletne przypadki zakupione 'przy okazji'. Jeśli jesteście ciekawi o czym mowa zapraszam dalej:

Poszukiwanie Revlona COLORSTAY trwało już odo dobrych dwóch tygodni, zależało mi na dobraniu odpowiedniego odcienia co okazało się niemożliwe w miejscach w których był dostępny od ręki, chwilowo odpuściłam i przez przypadek odkryłam,ze jest dostępny w jednym z Rossmanów za 40 zł! Nie wiem do kiedy trwa ta obniżka,ale jesli ktoś jest zainteresowany tym podkładem to naprawdę świetna okazja ( cena ogólna to ok.80zł) . Przy okazji kupiłam kredkę koloryzującą Just Bitten Kissable która wedle opisu jest również balsamem do ust, choc mi osobiście zależy tylko na kolorze/trwałości/braku wysuszania. 


Następne są 2 szminki ,Rimmelowa Kate jest u mnie obecna od kilku tygodni i bardzo ją lubię.  Na NYXa szykowałam się w zeszłym roku,lecz nie mogłam utrafić z kolorem przez pewien czas używałam GOSHa jednak z czasem uznałam ,ze jest za jasny i poszła w kąt, kilka dni temu w ramach gwiazdkowego podarku otrzymałem tę. Użyłam jej dopiero dwa razy,sam kolor naprawdę ładnie się prezentuje nie tylko w opakowaniu.

Jeszcze jedna Kate konkretnie no.16 ma trochę ciemniejszy odcień niż powyższy NYX. Kupiony w promocji szampon Dove intensywna odbudowa do włosów zniszczonych za bodajże 6 zł w superpharm, pomadka ochronna DAX-a była dodana do jakiegoś kosmetyku, mała biała wydawać by się mogło pomadka to w rzeczywistości korektor SYNERGEN-marki podlegającej rossmanowi, żel pod prysznic The body shop oraz żel do mycia twarzy MARIONu.
Na koniec trochę próbek. Kupiliście coś nowego w ostatnim czasie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz