piątek, 7 marca 2014

Bojour, Healthy Balance matte 10h, puder prasowany - recenzja

Tak naprawdę gdyby nie fakt,że jego działanie uległo kolosalnej zmianie to kompletnie bym o nim zapomniała,by napisać o nim cokolwiek. Zakupiłam go na początku sierpnia,miał nadawać się dość ciepłe dni,ale w słonecznej Hiszpanii nic, włączając krem przeciwsłoneczny nie mógł przetrwać,wiec automatycznie  poszedł w kąt. Wróciłam do niego pod koniec lata,gdy wróciłam do Polski oraz na jesieni. Szczerze mówiąc zaczął kończyć się dość wcześnie, używam pudru 'okazyjnie' kiedy zajdzie taka potrzeba, teoretycznie mam go sporo czasu,ale przez większość leżał sobie w szafce.


Po krótce:
'Do rodziny Healthy Mix Bourjois dołączył nowy produkt: prasowany puder Healthy Balance wyrównujący cerę i nadający jej niesamowity blask! Inteligentny puder, który łączy w sobie makijaż i pielęgnację, aby zmatowić cerę na 10 godzin oraz nadać jej niesamowity blask - dzięki koktajlowi owoców. Pielęgnacja i jednocześnie makijaż o naturalnym wykończeniu, prasowany puder Healthy Balance zapewnia blask, matowy finisz oraz lekki niczym puch skład, który nie obciąża skóry! Wyjątkowo skuteczne połączenie składu i konsystencji Healthy Balance sprawia, że puder nadaje makijażowi nieskazitelne wykończenie oraz 10 - godzinną trwałość. Puder ten przeciwdziała błyszczeniu się skóry i zapewnia dobroczynne działanie dzięki 2 skarbom natury: nawilżający owoc kaki oraz oczyszczające i balansujące stan cery yuzu.'

Kolor: Posiadam odcień 53 Vanille. Jest dość jasny jak nie najjaśniejszy.


Opakowanie: mała wygodna puderniczka zawiera 9g produktu, wykonana z bordowo-różowego plastiku,z lusterkiem bez gąbeczki. Napisy zaczęły się ścierać po mniej więcej kilku tygodniach

Działanie: To właśnie tu mnie jednocześnie zadowolił z początku i zawiódł już jakiś czas temu. Dlaczego? Zacznijmy od początku, dobrze współgrał z moją jasna karnacją, nie tworzył efektu maski,miał ładny owocowy zapach (który niestety po jakimś miesiącu-dwóch całkowicie wywietrzał) trzymał się kilka dobrych godzin,nie chodziłam z zegarkiem w ręku ,ale z moich obserwacji nie był to aż tak długi czas jak 10h. Nie ścierał się,ogółem taki porządny produkt w którym zadbano i o jego opakowanie jak i jego wnętrze. Puder idealny? Wydawać się mogło by ,że to taki porządny produkt,otóż nie. Po kilku miesiącach,zauważyłam coś dziwnego albowiem po mniej więcej 2-3h na mojej twarzy pojawiały się wpadające w ciemną żółć plamy (na szczęście zmywalne),puder zmienia swój odcień, zrozumiała bym gdyby w czasie późnej jesieni/zimy był za ciemny już przy samym nakładaniu,ale to zaczyna się dziać po jakimś czasie. Do tego te plamy,jak sama nazwa wskazuje nie pokrywają całej powierzchni,tylko pewne obszary - puder się po prostu ścina.  Jest to bardzo nie estetyczne, a przede wszystkim nie powinno mieć miejsca. Dużym minusem jest również wydajność.

Czy kupię go ponownie?: Zdecydowanie nie! Cieszę sie jedynie z tego,że zakupiłam go na promocji za połowę normalnej ceny ok.40-50zł. I faktu,że przynajmniej zostanie mi 'puderniczka' na wkłady. Nie wiem czy trafiłam na feralna partię,nie wiem dlaczego zaczął się inaczej zachowywać po dłuższym czasie. Spotkaliście się z takim niefortunnym działaniem z innymi produktami?

3 komentarze:

  1. A widzisz, u mnie z kolei ten puder (w tym samym odcieniu!) sprawdza się idealnie. Kryje na tyle dobrze, że coraz rzadziej używam podkładu przy codziennym makijażu - sam puder wystarczy. Faktycznie jest go nieco mniej niż w innych produktach, ale rekompensuję to sobie pięknym matem, który utrzymuje mi się cały dzień w pracy bez poprawek. Jestem z niego na tyle zadowolona, że teraz używam już trzeciego opakowania z rzędu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio stosuje puder transparentny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nic takiego się nie dzieje,a mam go już od ponad pół roku . Jedyne do czego mogę się przyczepić to najjaśniejszy odcień 52 nie jest za jasny i już pod koniec zimy był dla mnie za troszeczkę za ciemny,a nie jestem jakaś blada. A jak przypudruje nim gąbeczką korektor pod oczami to trzyma się cały dzień,aż do zmycia makijażu

    OdpowiedzUsuń