poniedziałek, 2 czerwca 2014

Paese pomadka z olejkiem araganowym no.1 - recenzja

Po krótce:
"Lipstick with argan oi marki PAESE.Pomadka z dodatkiem oleju arganowego. Utrzymuje się przez długi czas, nadając ustom wyjątkową gładkość oraz intensywny kolor. Kremowa i delikatna konsystencja dobrze się rozprowadza i idealnie przylega do warg. Posiada właściwości pielęgnujące i nawilżające"

Konsystencja: szminka jest tępa, trudno nią 'manewrować'. Z początku tego nie zauważyłam,bo nakładałam ją na mocno nawilżający balsam. Co ważne moja była dość 'wysoka' osadzona do tego stopnia,że przy jednym z otwarciach wyleciała cała z opakowania. Na szczęście udało mi się ją uratować,odcięłam kawałek by 'wierzchołek' nie przylegał do skuwki/zatyczki opakowania.

Kolor: wyrazisty,ale nie rażący zimny róż, trochę kojarzy mi sie z Barbie. Choć nie przypomina go wgl.na ustach. Zależnie od swiatła,przybiera różne odcienie od zimnego po całkiem ciepły i wyrazisty róż.



Zapach: najbardziej kojarzy mi się z kwiatami,lecz nie wyczuwam tu czegoś, konkretnie. Nie jest to woń świeżo zerwanej stokrotki, jest nie co chemiczny. Totalnie nie jest wyczuwalny na ustach.

Opakowanie: elegancki sztyft wykonany z połyskującego plastiku. Trudno mi ocenić jego 'twardość' ponieważ pomadka mi nie upadła. To samo dotyczy trwałości gdyż mam ją nie na tyle długo,napis "PAESE" oraz charakterystyczny znaczek tej marki nie uległy zatarciu mimo,że podejrzewałam,że stanie się to bardzo szybko.

Wrażenia: Przede wszystkim ,nie wysusza,ani nie nawilża. Swoja drogą nie oczekiwałam nawilżenia, nie wierzę,w te cudowne nawilżające działanie pomadek kolorowych czy szminek. Cieszy mnie za to ,że ich nie przesusza. Jednak sama jej aplikacja pozostawia dużo do życzenia jak pisałam powyżej. Podoba mi się jej kolor,zarówno w opakowaniu jak i po nałożeniu. Co do trwałości,cóż kategorycznie za krótko bez jedzenia i picia ok. 2 h bądż mniej. Co do wydajności ciężko mi cokolwiek powiedzieć, wgl w tej kwestii przy pomadkach/szminkach nie wiem co napisać.Tak naprawdę wszystko zależy,od tego czy używa się jej/ich na co dzień czy okazyjnie. Schodzi niezbyt równomiernie. Może lekko podkreślać suche skórki.

Dostępność: sklep internetowy Paese,sklepy internetowe np. ladymakeup, oraz stacjonarne stoiska. Cena ogólna to ok.24 złote. Ja skorzystałam z promocji -50%.

Czy zakupię ponownie ? Szczerze mówiąc za tę cenę ,przy tych 'właściwościach' nie zamierzam (najbardziej irytuje mnie jej trwałość ;/ ). Mam zbyt duże obawy przed resztą szminek z tej serii  do tego przy zakupie tej żaden z kolorów nie wpadł mi w 'oko'. Cieszę się,że zakupiłam ja na promocji za połowę ceny.

2 komentarze:

  1. Ładny kolor! Taki "mój" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z cech która mnie uwiodła w tej szmince,róż można spotkać wszędzie,ale ten odcień nie jest taki typowy ;)

      Usuń