sobota, 15 lutego 2014

Haul w lutym ;)

Trochę nieoczekiwanie upolowałam te nowości, nie jest ich wiele,ale najważniejsze,ze wreszcie zakupiłam puder, jak na złość teraz nie mam potrzeby go używać,ale jakby co jest obecny xD

Ponieważ mój nowy tusz okazał się kompletną katastrofą, zmuszona zakupiłam sprawdzony Maybelline Volume Express.

Lakier Lovely Blink Blink już dawno zwrócił moja uwagę,ale powstrzymywałam się od tego by go zakupić,tłumacząc to sobie dużą kolekcja lakierów,ale dziś zawrócił mi w głowie będąc ostatnim,a do tego moja kolekcja się trochę zmniejszyła więc już go mam ;] 

Ponad miesiąc temu zaczęłam rozglądać się za kupnem pudru, oczywiście kiedy najbardziej był potrzebny to nie mogłam trafić na nic wartego uwagi i swojej ceny, teraz gdy po pierwsze nie używam nawet podkładu (pudru tym bardziej) zakupiłam puder pół transparentny matujący polskiej marki PAESE.

oraz planowany,wyszukany i zakupiony jeszcze w styczniu koreaktor NYXa niestety nie udało mi się upolować go za mniejszą stawkę. 
A czym wy możecie się pochwalić w tym miesiącu? 



2 komentarze:

  1. Ja jestem bardzo zadowolona z mojego internetowego zakupu - Palmer's Purifying Mask ;)

    OdpowiedzUsuń