czwartek, 20 lutego 2014

Soraya, B3 Vitamin matująco nawilżający krem na dzień - recenzja próbek

Jeszcze przed świętami, testowałam ten kremik który wywarł na mnie całkiem pozytywne wrażenie. Kompletnie o nim zapomniała i gdyby nie zachowana jedna saszetka,umknął by mi. Tak po prostu. Przepraszam,za brak zdjęć 'własnych' ;/

Po krótce:
'Dzięki lekkiej i niskotłuszczowej formule krem zapewnia poczucie komfortu, doskonale się rozprowadza i szybko się wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości czy tłustości. Po aplikacji skóra jest gładka, matowa i przyjemna w dotyku. 
Wyraźne efekty:
- szybki i długotrwały efekt matujący,
- redukcja nadmiernego wydzielania sebum w tłustych partiach skóry,
- zmniejszenie widoczności rozszerzonych porów,
- redukcja ilości zaskórników i innych niedoskonałości,
- nawilżona i jędrna skóra.'


Konsystencja: normalna,ani gęsty,tępy ani rzadki,lejący się. Choć jest dość wodnisty,ale nie chodzi u konkretnie o sama konsystencje tylko o szybkość wchłaniania się go samej skórze.

Barwa: mleczno biała

Zapach: świeży,mi nie przeszkadzał,nie był też wyczuwalny w ciągu dnia.

Opakowanie: posiadałam 2 czy 3 próbki w formie saszetek,nie było w niej nic szczególnego. Zawierały zaledwie 1,5 ml kremu który ledwie starczał na 2 aplikacje.

Działanie: Krem mnie zadziwił, po pierwsze bardzo ładnie matuje na kilka godzin, mam nadzieję,że będzie się również sprawdzał w cieplejsze lecz nie letnie dni. Nie uczulił,ani nie zapchał. Jego działanie nawilżające jest bardzo minimalne,z pewnością nie na zimę/prawdziwą jesień. Tej zimy kiedy moja cera zaczęła wybrzydzać, skorzystałam z rady p. Aliny dotyczącej pielęgnacji buzi w czasie zimy zainteresowanych odsyłam tutaj i tu .

Czy kupię go w wersji pełnowymiarowej? Owszem,po kilku dniach codziennego nakładania,stwierdziłam,że czemu nie.Kosztuje w granicach 20zł bądź mniej. Planuje go zakupić gdy zrobi się o wiele cieplej - taka prawdziwa wiosna ;) Miałyście do czynienia z tym kremem? Co o nim sądzicie?

2 komentarze:

  1. Nie miałam go. Aktualnie jestem w trakcie używania mojego ulubieńca od Ziaji - krem nawilżająco matujący :) Coś czuję, że na dwóch słoiczkach się nie skończy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to mam ten krem i naprawdę polecam sprobowac ! Zużywam juz drugi słoiczek i efekt jest rewelacyjny, Mam tłustą skore i ten krem okazał sie strzałem w 10. Krem super pielęgnuje skore sprawia ze pojawia sie na niej mniej niespodzianek, skora wydziela mniej sebum a tym samym nie jest wysuszona. Krem matuje, nie zapycha- Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń