czwartek, 20 lutego 2014

Soft Galaxy make up

Od dawna miałam trochę poeksperymentować z makijażem, oczywiście nigdy nie było na to wystarczająco dużo czasu i energii. Tym razem przestałam kalkulować,a po prostu działać. Jestem ciekawa waszych opinii o tej kombinacji.

Niestety zdjęcia,nie oddają tego efektu,sztuczne światło... W rzeczywistości jest o wiele bardziej żywy i wyrazisty. 



Na rzęsy nałożyłam maskarę Mabelline express volume. 


 Do tego makijażu użyłam paletki TECHNIC Electric Beauty użyłam 3 podpisanych cieni - perłowego różu w kąciku, lekkiej jarzębiny na środek powieki, a nad załamaniem śliczny koralowy turkus. 







2 komentarze:

  1. Świetne połączenie kolorów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ,postaram się cyknąć zdjęcia w świetle naturalnym ;] Tak właściwie to twoje posty mnie ostatnio zainspirowały.

      Usuń