sobota, 5 kwietnia 2014

April haul 2014 część 1


Kwiecień zawitał u nas zaledwie kilka dni temu,a ja już mam coś  wam do pokazania ;) do tego to część pierwsza,mam nadzieje,że uda mi się zrealizować część drugą. Ok przystępując do konkretów. Skupiłam się przede wszystkim na pielęgnacji i oczyszczeniu zarówno cery jak i włosów. Jeśli o nie chodzi zdecydowałam się na recenzowany już szampon Matrixa oraz zestaw (odżywka+szampon) TIGI Bed Head


Co do twarzy kupiłam polecony przez Yuki żel oczyszczająco rewitalizujący Garniera, skusiłam się też  na drugą butelkę jego  płynu dwufazowego (zapłaciłam za niego w tej promocji 9,99).W drogeriach Dayli jest teraz fajna promocja na produkty m.in do demakijażu Garniera oraz produkty do makijażu -40% zajrzyjcie koniecznie. Oraz upatrzoną kredkę również u Yuki, Catrice Too cool for pool w pięknym  pastelowym turkusowym matowym odcieniu. Czy wy tez coś już zakupiliście? 

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że żel się u ciebie sprawdzi. Ja go uwielbiałam ^_^ Kredka jest fenomenalna i jak obiecałam - niedługo zamieszczę jej zdjęcia na blogu.

    OdpowiedzUsuń