środa, 30 kwietnia 2014

April Haul część 2 ;p

Tak jak zakładałam, udało mi się kontynuować kwietniowe zakupy. Pewnie większość dziewczyn słyszała o promocji w drogeriach Natura (-40%) oraz Rossman (-49%). Po konkretne terminy kieruję do Yuki Pomimo mojej szybkiej reakcji na te okazje, obie drogerie były już 'przebrane' m.in jeśli chodzi o markę Catrice w Naturze. Dlatego moje poszukiwania będą kontynuowane raz jeszcze ponad to promocja na pomadki, lakiery w rossmanie rozpoczyna się 5 maja więc i tak trzeba będzie się tam wybrać ;) Ok,przechodzę do konkretów: lekki krem nawilżający Soraya,zakupiłam jeszcze na początku miesiąca zaraz po publikacji pierwszego haulowego posta w tym miesiącu. Jak na razie nie mam zarzutów co do jego działania.  Przechodząc dalej do kolorówki: mamy fixer do powiek marki vipera, matowy różowy cień My Secret no.503, eyeliner w pisaku L'oreal Super Liner Perfect Slim i lakier 50 Gliterazzi marki Catrice.
Jak wasze kwietniowe łupy?




4 komentarze:

  1. Jak widzę, kupiłaś Gliterazzi w ciemno. Efekt powinien ci się spodobać :) Niestety nie udało mi się jeszcze dodać jego zdjęć na bloga, ale mam nadzieję, że mi to wybaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusił mnie od dłuższego czasu,widziałam swatche na innych blogach ,a będąc w naturze stwierdziłam ,że nie ma na co czekać szczególnie przy promocji ,oczywiście złapałam przed ostatnią sztukę ;D Wybaczę,wybaczę skup się na nie stresowaniu maturą ;]

      Usuń
    2. Daj znać, czy efekt na paznokciach ci się spodobał :)
      Odpisałam ci na pytania dotyczące m.in. BB i pędzli~

      Usuń
  2. Oj nie miałam jeszcze tych kosmetyków:)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń