poniedziałek, 20 stycznia 2014

Styczniowy Haul część 2 !


W planach była jedynie baza pod cienie i  puder którego jeszcze nie zakupiłam, w sumie mam do was pytanie czy możecie mi polecić puder matujący który dobrze utrwala makijaż?
Co do nowych produktów mamy tu żel pod prysznic z The Body Shop o zapachu marakui (korzystając z promocji z 12,50 jeden czyli połowę normalnej ceny) oraz grejpfrutowe  masełko do ust, baza pod cienie ART DECO, piękny turkusowo-pastelowy odcień 191 lakieru PAESE oraz lakier do wzorków wibo w kolorze czystej bieli. To nie koniec moich zakupów na ten miesiąc ;p Nadal czekam na kuriera z kremami bb i lakierami od golden rose ;p  Mam nadzieje,że przyjdą,jeszcze w tym miesiącu ;) Do tego poszukuję pudru i w planach jest jeszcze korektor na niedoskonałości nyx a,który mam nadzieje, upoluję za mniej niz 30zł ;)

5 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak pachnie ten żel pod prysznic, nie miałam jeszcze nic z tej serii TBS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo świeżo, urzekająco, jak prawdziwa marakuja ;) Ostatnio jest promocja w TBS za jeden żel płaci się połowę ceny,wiec warto zajrzeć ;) Do tego od bodajże 25 stycznia rusza nowa limitowana kolekcji jagodowa i jeśli posiada się ulotkę tego wydarzenia do produktu który zakupi się z tej kolekcji dostanie się balsam/masełko z tej serii gratis ;)

      Usuń
  2. Dużo osób chwali sobie puder Rimmel Stay Matte ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolorek lakieru, swoją drogą bardzo lubię też TSB ale dostalam komentarze i dziewczyny skarżyły się że TBS w ich mieście został zamknięty. W UK raczej mi to grozi, tzn. mam taką nadzieję :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę niesamowity,do tego naprawdę trwały wytrzymuje bez unikania domowych obowiązków 4-5 dni. To dużo jak na lakier. Do tego można go tanio upolować,ja zapłaciłam za niego ok.8 zł,w firmowym sklepie kosztuje ok. 15 zł.Co do TBS tez o tym słyszałam,w moim mieście do tego nie doszło i mam nadzieje,ze nie dojdzie, poza tym jest kilka stacjonarnych sklepów.

      Usuń