czwartek, 15 maja 2014

May haul czyli wyniki promocji w Rossmannie ;]

Nie dokonałam zakupów ponad miarę i kupiłam tylko jeden nie planowany produkt ;] Cieszę się,że tym razem dowiedziałam się o promocji w czasie gdy miałam coś na ojej liście. Nie zakupiłam wszystkiego,ale cieszę się ze zdobytych łupów,szczególnie na to ile na nich zaoszczędziłam ;]

To zaledwie 2 produkty do ust: szminka z serii Lasting Finish Rimmel-a i tint Manhattan-u. Z początku zastanawiałam się nad tintem z NYX-a,ale po przejrzeniu gamy kolorystycznej zdecydowałam się na Manhattan obawiam się lekkiego wysuszenia,ale zobaczymy ;] Z lakierów mam 2 mini Max Factory; Pretty in pink (który w żaden sposób nie kojarzy mi się,ani nie wygląda na róż) oraz Fantasy Fire (planuje używać go jako top coat) oraz wysuszacz-utwardzacz Revlonu w formie olejku. Zamierzałam upolować ten z Sally Hansen,ale ktoś mnie wyprzedził. Czym wy możecie się pochwalić ?



1 komentarz:

  1. Ja w czasie tej promocji skusiłam się tylko na jedną szmineczkę z z Maybelline Color Whisper :)

    OdpowiedzUsuń