środa, 28 maja 2014

Nude manicure czyli Golden Rose w roli głównej

Nudziakowy lakier chodził za mną długie miesiące,odnalezienie odpowiedniego odcienia nie należało do łatwych zadań. W tamtym czasie na drogeryjnych półkach dominowały brązy,albo tak lekkie beże ,które po 3 warstwach nadal wyglądały jak odżywka. Poszerzyłam swoje poszukiwania ,wtem natknęłam się na tego nudziaka choć w buteleczce wydaje się dość chłodny i mdły na paznokciach zmienia swe oblicze.


na wszystkich zdjęciach lakier ma 3 dni bez top coatu ! 

To był drugi lakier od Golden Rose,za to pierwszy z serii Rich colour ,no.05. Jak na lakier w tak niskiej cenie jest solidnie wykonany,szklana buteleczka mieści 10,5 ml zakręcona plastikową imitującą metal zakrętką. Konsystencja jest taka akurat, do tego ma niesamowicie dobrą pigmentację,do pełnego krycia wystarczy 1 warstwa, schnie równie szybko.


 Zamówiłam go na ich stronie internetowej ,stacjonarnie również można je kupić zwykle w małych/osiedlowych drogeriach albo na ich oficjalnych stoiskach do tej pory natknęłam się na 1 ale jest dosłownie po drugiej stronie miasta więc rzadko kiedy jestem w tamtej okolicy. Rożnicę sprawia tez cena, zapłaciłam za niego nie całe 8 zł,gdzie na jednym z małych nieoficjalnych stoisk kosztował ponad 10. Z przesyłką cena wygląda inaczej,ale jeżeli planujecie jeszcze zakup innych produktów weźcie to pod uwagę. Osobiście nie jestem przekona do takich małych stoisk, często natknęłam się na przeterminowane produkty zwłaszcza wśród lakierów.





Przechodząc do jego trwałości,nie spodziewałam się tak długiej egzystencji,lakier spokojnie potrafi wytrwać 5 dni bez najmniejszego odprysknięcia ,będąc szczera nie wiem ile może wytrwać maksymalnie bo po 5 dniach go zmyłam. Ale sam wynik 5 dni to zadziwiająco długo. Co ważne ani wtedy ani teraz nie nałożyłam żadnego top coatu ! Sam kolor zaczął mi się podobać po dłuższym czasie,jest bardzo uniwersalny- pasuje do każdego stroju czy makijażu zarówno wieczorowego mocniejszego jak i delikatnych dziennych. Świetnie nadaje się do współpracy z innymi lakierami np. marki Pease czy brokatowych z Catrice. Dowody poniżej:

z brokatowym  Las Vegaz oraz 50 Gliterazzi Catrice
Y
z 336 Paese,lekko zaczęła odpryskać,ale zdj,ecie zostało wykonane po dobrych kilku dniach ;]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz