wtorek, 17 marca 2020

Miss sporty fabulous kohl kajal eye pencil kredka do oczu recenzja

Opis:
"Fabulous Kohl Kajal Eye Pencil to wyjątkowa kredka do oczu stworzona przez markę Miss Sporty.
Wygodna forma kredki sprawia, że kosmetyk jest bardzo poręczny - idealny do damskiej torebki. Kremowa formuła łączy w sobie kolorowe pigmenty i wyjątkową trwałość.
Dzięki Fabulous Kohl Kajal Eye Pencil podkreślisz oczy.
Przy użyciu produktu od Miss Sporty stworzysz zarówno cienkie, jak i bardziej wyraziste - grubsze kreski.
Wysoka pigmentacja sprawia, że już jedno pociągnięcie pozwoli stworzyć perfekcyjne kreski.
Miękka konsystencja gwarantuje bezproblemową aplikację."



Skład:
HYDROGENATED PALM OIL, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TRIPALMITIN, TALC, PROPYLPARABEN, SILICA, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, GLYCERYL STEARATE, LECITHIN, TIN OXIDE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID, [May Contain/Peut Contenir/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), MICA, ULTRAMARINES (CI 77007), FD&C RED NO. 40 ALUMINUM LAKE (CI 16035), ALUMINUM POWDER (CI 77000), FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE (CI 77510), CARMINE (CI 75470)].

Kolor: biel

Zapach: bez

Konsystencja: miękka, łatwo sunie po skórze

Wrażenia: kupiłam ją do halooweenowych makijaży i sprawdziła się w większości z nich, w galaktycznym nie była zbyt widoczna,ale z tego co się później dowiedziałam to nie była wina samej kredki,a faktu,że w tym konkretnym lepiej było użyć białego eyelinera. Póki co nie używałam jej jeszcze do oczu.

Wydajność: ze względu,że się ja temperuje szybko jej ubywa

Dostępność:  rossmann czy hipermarkety

Cena: 9-11zł

Czy kupię ponownie? Póki co nie planuję,ale fakt,że miss sporty ma miękkie kredki do oczu na pewno się przyda, zawsze lubiłam tę markę,choć od lat nic od nich nie miałam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz