środa, 1 maja 2013

Magiczna emulsja ! - recenzja lakieru VIPERA FOGGY TOP COAT NO.13

Po długich poszukiwaniach ,powątpiewaniu wreszcie znalazłam lakier nawierzchniowy z efektem matującym. Pomysł zaczerpnęłam z niesamowitych zdjęć na grafice google, to naprawdę dobrze wykorzystane pieniądze ponieważ tworzycie własne kolory bez zakupu całej gamy nowych lakierów ;] Padło na VIPERĘ, tylko ją udało mi się 'dopaść', może dzięki niemu przekonam się do tej marki? Kto wie;]
Zdjęcia przedstawiają ten efekt przy pomocy innych top coat bo nie udało mi się znaleźć wyraźnych zdjęć z vipery,ale efekt jest bardzo podobny,a nawet identyczny 






PLUSY:
+ zapewniany przez producenta efekt
+ wydajność (12ml)
+ cena (ok. 15zł)
+ konsystencja
+gruby pędzelek

MINUSY:
- dostępność


Co do trwałości to trudno mi powiedzieć,bo nie zauważyłam szczególnie szybkiej degradacji lakieru,ale na razie wstrzymam się z tym aspektem recenzji ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz