wtorek, 7 maja 2013

LUMENE MATTE HARMONY - recenzja pudru

Pierwszy mineralny puder. Pomimo bardzo pozytywnego pierwszego ważenia, trudno mi powiedzieć czy kupie go ponownie ze względu na średnią trwałość, a przy jego cenie oczekiwałam większego rezultatu.

PLUSY:
+ vintage opakowanie
+ idealnie współgra z makijażem niezależnie od marki kosmetyków
+ posiada lusterko i gąbeczkę
+ delikatny zapach
+ działanie
+ mineralność
+ nie tworzy efektu maski
+ nie bieli skóry
+ nie kruszy się nawet po upuszczeniu nie zaznałam kafelków

MINUSY:
- cena ok. 55 zł ( mi udało się trafić na promocję gdzie dostałam puder za niecałe 40 zł)
- trwałość wytrzymuje max 4 h bez poprawek
- nie jest wydajny
- dostępność
- przy większych problemach ze skórą trzeba nałożyć grubą warstwę, choć z opakowania go wiele nie ubywa  niestety ubywa co nie jest widoczne na pierwszy rzut oka, wiele osób może to irytować mnie po pewnym czasie również.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz