środa, 1 stycznia 2014

A miało być tak pięknie! - recenzja SKIN79 triple functions orange bb cream

Jeśli ktoś kojarzy moja wyznania w związku z próbkami od azjatyckiego cukru,to idealna kontynuacja tamtego postu do którego link zamieszczam TUTAJ . Kremem nacieszyłam się ok. miesiąca maksymalnie półtora z jego konsekwencjami zmagam się do dziś. Jego opis ogólny oraz charakterystykę znajdziecie w podanym wyżej linku, nie chcę się powtarzać . A wiec co zmieniło się od tamtego czasu/posta w którym wypadł najlepiej z dobranej trójki?

1. Krycie
Choć używając go wtedy kilka razy było wystarczające przy większych no takich krostach z białym środkiem czy mocniej zaognionych nie przykryje ich bez pomocy pudru choć to nie zawsze dawało pożądany efekt. Do tego po dłuższym czasie stosowania zaczyna się mocniej ścierać w szczególności w ogrzewanych pomieszczeniach. Do tego gdzieś tak po 5h twarz wygląda nieestetycznie jakby był tylko na policzkach ,a na strefie T wygląda bardzo nie niechlujnie (tworzy jakby plamy ,nie wiem jak to określić). Puder tu nie pomoże,a nawet pogorszy sprawę.

2. Zapychanie
Ta cecha ukazała się dopiero po tymże półtora miesiącu, posiadam wiedzę o konieczności dokładnego mycia twarzy w szczególności przy kremach bb. I po najróżniejszych próbach i sposobach (wieloetapowe oczyszczanie twarzy,żele,mleczka,płyny micelarne) udało mi się odkryć ten właściwy (po przetarciu mleczkiem po piance był czysty) lecz to wcale nie pomogło. I po każdej aplikacji przybywało krost, które pomimo dużej uwagi nie chciały zniknąć i z pozostałościami które mi ten krem zafundował borykam się do dzisiaj. Przede wszystkim ta cecha zmusiła mi do odstanowienia go na bok .

Podsumowując, na pewno nie sięgnę po niego raz jeszcze,ani go nie zakupię. Czy polecam go innym ,jak wiecie przy każdym kosmetyku tak jest jedni są zachwyceni inni wręcz przeciwnie. Wszystko zależy do waszej skóry,jej potrzeb i zmartwień oraz waszych upodobań, jeśli macie,że tak ujmę wrażliwą,tłusta czy trądzikową cerę odradzam wam jeśli natomiast nie to możecie spróbować. Oczywiście to tylko moje sugestie ;] Obecnie czekam na 2 nowe kremy i mam nadzieję,że okażą się lepsze ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz