wtorek, 7 stycznia 2014

Styczniowy Haul ;D

Nie spodziewałam się napisać  tego posta tak szybko,w sumie nie spodziewałam się,że zakupię cokolwiek w tym miesiący,a przeczuwam,że to jeszcze nie koniec .Zamówiłam kilka rzeczy jeszcze przed świętami i jedyne czego oczekiwałam i nadal oczekuję to kuriera. Lecz ta dam,a jednak ;D Na razie to drobne wydatki, co najciekawsze zaszłam do Naturii po zmywacz do paznokci którego nie zakupiłam,bo najzwyczajniej zapomniałam. Za to kupiłam sobie coś w Rossmanie xD
 

Kolejny suchy szampon ISANY, baza pod cienie Bell Perfect Skin, eyeliner KOBO, cień w kremie Maybeline  Color Tattoo oraz zachęcona pozytywną opinią sonnaille zakupiłam maseczkę dermaglin Znacie któryś z tych produktów,jak się u was sprawdziły? 

2 komentarze:

  1. Widzę, że jakiś ładny odcień kupiłaś z Color Tattoo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Color Tattoo są niesamowite! Uwielbiam te cienie :)

    OdpowiedzUsuń