wtorek, 8 stycznia 2013

EVELINE COSMETICS,LIP GLOSS: 3D GLAM EFFECT NO.348 100% COLOUR - recenzja

A gdyby babcia miałaby wąsy, byłaby dziadkiem...

zdjęcie z googli

Zapewnienia producenta:
"Błyszczyk 3D Glam sprawia, że usta stają się widocznie wypełnione i gładsze aż do 50%. Ultradelikatna, nieklejąca konsystencja, wypełnia wszystkie nierówności i tworzy jedwabistą powłokę. Sprawia, że usta lśnią długotrwałym i spotęgowanym blaskiem. Kwas hialuronowy wiąże wodę w naskórku, co gwarantuje sprężystość i brak zmarszczek.
Dzięki elastycznemu pędzelkowi, który jednolicie rozprowadza błyszczyk. Pozwala na precyzyjny makijaż nawet w samych kącikach."


Opinia:
Nie miałam pojęcia,że ma działanie przeciw starzeniowe. Dostałam go w prezencie i nie słyszałam o nim wcześniej  nie interesowałam się też zbytnio,błyszczyk jak błyszczyk. Tak naprawdę to nie wiedziałam czego używam i własnie oddałam go mamie oficjalnej nowej właścicielce ;]

Plusy:
+ śliczny zapach arbuza
+  ładny kolorek 
+ pojemność
+ wydajność
+ lekko nawilża

Minusy:
- kwas hialuronowy -> nie na mój wiek i potrzeby
- czubiaste opakowanie-> nie poręczne  (choć nigdy mi to nie przeszkadzało w ten jest czubiasty i długi)
- niewygodny aplikator  
- szybko się 'zmywa'/ 'zjada' 
- świecące drobinki (dostałam go w prezencie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz