niedziela, 13 stycznia 2013

Najpiękniejsze piosenki o zimie

Może nie brzmi to zbyt interesująco,ale może bardziej przemówią do was utwory o których mowa ?
Przez ostatni czas przez przypadek, albo od znajomych nazbierałam mały zbiór ;smutasów wiążących się z zimą,a że urodziłam się w tę chłodną porę roku czuję się z nią w jakiś sposób 'połączona' emocjonalnie. Lecz co najdziwniejsze,nie lubię tego kiedy jest obecna , choć mam urodziny i jest dużo wolnego czasu w czasie przerw świątecznych czy ferii. Jednak ciągły brak dopływu naturalnego światła,tak szybki zmrok to dla mnie zbyt 'przytłaczające' by się do niej przekonać.Pomimo,że pojawia się rok za rokiem, choć z czasem coraz bardziej się 'spóźnia'.

 Przechodząc do piosenek , przedstawię je chronologicznie:

1. Ingrid Michaelson ft. Sara Bereilles - Winter Song
Jedna z najbardziej przytłaczających piosenek ostatniego roku. Przez pewien czas słuchałam Ingrid i Sary, ale nie przypuszczałam,ze stworzyły coś wspólnie. Podoba mi się zarówno pod względem wokalnym jak i  formą przekazu. Słucham ją kiedy naprawdę mam chandrę i świat jest zły, w db dzień nie chcę sobie nią psuć humoru. 


2. BIG BANG - BLUE z tłumaczeniem w wideo


Najukochańsza ballada miłosna, uczucie porównywane do odradzającej się wiosny,po trudnej zimie gdy serca są posiniaczone przez uczucie <3 .Uwielbiam ją, szczególnie miło jej się słucha w chłodniejsze dni , niezależnie od humoru jest numerem 1 na każdej playliście ;]


3.EPIK HIGH ft. Lee Hi - IT'S COLD + tłumaczenie w video

Równie piękna piosenka o 'zamarzniętym' w śniegu uczuciu. Kocham głos TABLO, który idealnie pasuje do tego utworu ;)

4. SUZY (MISS A), EUN- JUNG - WINTER CHILD

Kocham wersję live z eun-jung, piosenka pochodzi z dramy Dream high o której pisałam TUTAJ . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz