niedziela, 31 maja 2015

Eucerin Dermo Purrifyer - tonik do cery trądzikowej

Opis: 'Intensywnie oczyszcza i odświeża cerę ze szczególnym uwzględnieniem okolic łojotokowych twarzy (tzw. strefa T). Zapobiega powstawaniu niedoskonałości i zmian trądzikowych. Komedolityczny (odblokowuje pory). Beztłuszczowy. Nie powoduje wysuszenia skóry. Wskazany do stosowania z powszechnymi lekami trądzikowymi. 
W produktach linii Eucerin DermoPurifyer, zastosowano Follicle Targeting System - unikalny system transportu liposomalnego, polegający na dostarczaniu wysoce skutecznego kwasu mlekowego (o działaniu antybakteryjnym i mikrozłuszczającym) bezpośrednio do mieszków włosowych, czyli tam, gdzie powstają niedoskonałości i zmiany trądzikowe. Mieszek zostaje odblokowany, przy jednoczesnym odpowiednim nawilżeniu skóry.
Badania kliniczne, przeprowadzone na grupie 90 pacjentów, potwierdzają wyraźne zmniejszenie niedoskonałości i poprawę kondycji skóry po 12 tygodniach stosowania serii.
Składniki aktywne: 2% Kwas Mlekowy, Follicle Targeting System.'


wybaczcie brak własnych zdjęć, ale wyrzuciłam już butelkę

Konsystencja: wodnista, lejąca

Kolor: przezroczysty

Opakowanie: wykonane z zielonego plastiku twarda butelka z zakrętką

Zapach: przez pierwsze miesiące nieznośny, nie wiem do czego go porównać,ale długo zajęło mi przyzwyczajenie się do niego,

Działanie: punkt kulminacyjny. Liczyłam na standardowe dla toniku oczyszczenie oraz lekkie zwężenie porów. O zmniejszeniu pryszczy nawet nie marzyłam ! Jedyne co robił to nie wysuszał skóry mimo zawartości alkoholu w składzie, Żaden tonik nie był dla mnie tak nieprzyjemny w stosowaniu jak ten, za tę cenę nie robił nic specjalnego. do plusów można zaliczyć również ogromną wydajność i  to tyle.

Cena: 37 zł za 200 ml ,zdecydowanie nie warto! mi udało się zakupić go na promocji (na szczęście)

Dostępność: apteki

Czy zakupię ponownie? Stanowczo nie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz